Nachtvisvergunning 2024

Onderaan op deze pagina kunt u de nachtvis vergunning voor 2024 aanvragen.
Let op, dit betreft enkel de vergunning om te mogen nachtvissen op de vijvers welke zijn opgenomen in de lijst van nachtvis wateren van H.S.V. Ons Genoegen Oss. Dit is niet de landelijke nachtvispas.

Jaarlijks zullen er maximaal 100 nachtvisvergunningen uitgegeven worden. De prijs van de nachtvisvergunning is vastgesteld op 20,- euro voor 2024.

Om de nachtvisvergunning van H.S.V. Ons Genoegen aan te vragen vul je onderaan op deze pagina Uw gegevens in. Na het verzenden van de informatie zal er een betaalverzoek naar het opgegeven email adres verzonden worden. Na betaling van volledige bedrag zal er een nachtvisvergunning gemaakt worden en zal deze zo spoedig mogelijk naar het opgeven adres verzonden worden. De betaallink ontvang je binnen 10 werkdagen. Let op: zodra deze betaling is voldaan worden onze controleurs op de hoogte gebracht en kun je alvast gaan nachtvissen. De pas zelf ontvang je later per post en dien je voortaan bij je te hebben zodra deze in bezit is.

Deze nachtvisvergunning is enkel geldig op geselecteerde wateren van H.S.V. Ons Genoegen binnen de aangegeven zones.

Voor een actueel overzicht van de (Nacht-) Viswateren klik op deze link

Foutmelding

Voorletters