Marketing en Communicatie Commissie

Social media activiteiten

Afgelopen jaar hebben we middels een enquête onze leden gevraagd actief terugkoppeling te geven. Dit heeft al geleid tot een goede beeldvorming van jullie beleving aan de waterkant. We kunnen onze doelgroepen alleen optimaal bedienen als we weten wat er bij hen leeft en speelt. Omgekeerd is het voor onze leden van belang om te weten wat onze expertise is en waar we aan werken. Daarom streven we naar een levendige onderlinge uitwisseling van informatie en blijven we zoeken naar passende middelen om elkaar te bereiken.

Neem ook eens een kijkje op;
•Onze Facebook; @HSVOnsGenoegenOss
•Of onze Instagram pagina @hsvonsgenoegenoss
zodat je op de hoogte blijft van de laatste nieuwtjes van onze vereniging.

Onze website is een prima start voor het ontdekken van onze vereniging. Alle informatie omtrent uw lidmaatschap maken wij beschikbaar en wij linken u snel door naar het juiste loket. We geven onze leden de mogelijkheid een gerichte keuze te maken voor een viswater dat het beste bij hem/haar past! Het maken en delen van onze “factsheets” en viswater presentaties geeft onze leden een uitstekende informatiebron voor het kiezen van het juiste viswater met een doorkijk naar de toekomst wat betreft visuitzettingen en viswater onderhoud.
Naast de meest gebruikte media kanalen sturen wij u ook vier keer per jaar een nieuwsbrief via e-mail. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan via onze website. De nieuwsbrieven worden tevens gepubliceerd op onze website.

De Marketing en Communicatie Commissie bestaat op dit moment (voorjaar 2023) uit de volgende personen;

Ton van der Steen
Michel vd Steen