Informatie over de commissies

Opzetten commissies:

Het bestuur wil een aantal commissies opzetten die zich met een specifiek deel van de activiteiten gaan bezig houden binnen HSV “Ons Genoegen”. De volgende commissies moeten worden ingericht.

• Jeugdcommissie: deze leden gaan alles oppakken rondom jeugd en te organiseren activiteiten (uitbereiding)
  •  Visstand beheer commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom viswater en visstand beheer (uitbereiding)
  • Witvis commissie: deze leden gaan alles beheren rondom witvis wedstrijden regionaal en landelijk (uitbereiding)
  • Karper commissie: deze leden gaan alles beheren rondom Karper vissen (uitbereiding)
  • Sponsor commissie: deze leden gaan alles beheren rondom de inzet van sponsors tijdens wedstrijden en evenementen (nieuw te vormen)
  • Marketing commissie: deze leden gaan alles oppakken voor de plaatselijke en regionale presentatie van HSV “Ons Genoegen” (nieuw te vormen)
  • Controle commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom controle aan de waterkant en omliggende gebieden (uitbereiding)
  • Klus commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom visstekken. lichte herstelwerkzaamheden aan oevers, steigers (nieuw te vormen)

Alle commissies worden samengesteld uit drie tot vijf leden zij maken, na een eerste gesprek met leden van het bestuur, een jaarplan en presenteren dit aan het bestuur die geeft een “go” of “no go” af waarna afspraken gemaakt kunnen worden. 1x per drie maanden komt er een voortgangsgesprek met leden van het bestuur.
Interesse voor deelname aan één of meerdere commissies? Neem dan contact met ons op.