Informatie over de commissies

Opzetten commissies:

Het bestuur heeft een aantal commissies opgezet die zich met een specifiek deel van de activiteiten gaan bezig houden binnen HSV “Ons Genoegen”. De volgende commissies zijn ingericht.

• Visstand beheer commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom viswater en visstand beheer
  • Controle commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom controle en handhaving aan de waterkant en omliggende gebieden
  • Jeugd commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom jeugd en te organiseren activiteiten
  • Wedstrijden commissie: deze leden gaan alles beheren rondom wedstrijden lokaal, regionaal en landelijk
  • Karper commissie: deze leden gaan alles beheren rondom Karper vissen
  • Marketing en communicatie commissie: deze leden gaan alles oppakken voor de plaatselijke en regionale presentatie van HSV “Ons Genoegen”
  • Evenementen commissie: deze leden gaan alles oppakken rondom evenementen welke georganiseerd worden

Alle commissies worden samengesteld uit drie tot vijf leden met aan het hoofd een afgevaardigde uit het bestuur. Zij maken, een jaarplan en presenteren dit aan het bestuur die geeft een “go” of “no go” af waarna afspraken gemaakt kunnen worden. 1x per drie maanden komt er een voortgangsgesprek met leden van het bestuur.

Interesse voor deelname aan één of meerdere commissies? Neem dan contact met ons op.