Verkrijgbaarheid / Prijzen

De Vispas kan worden aangevraagd bij onderstaande winkels;

In de winkel vul je een VBL (Voorlopig Bewijs Lidmaatschap) in en betaal je direct de contributie en de eenmalige administratiekosten. Je krijgt dan de "Landelijke Lijst van Viswateren" en de vergunning van H.S.V. Ons Genoegen met daarop de wateren van onze vereniging vermeld. Het VBL zal opgestuurd worden naar Sportvisserij Nederland en binnen 21 werkdagen zul je de definitieve Vispas thuisgestuurd krijgen.

Prijs nieuwe leden
 Bestaande leden (betaling via automatische incasso)
Bestaande leden (betaling via accept giro)
 VIspas
 € 36,00
 € 30,00
 € 35,00
 Jeugd Vispas
 € 22,00
 € 16,00
 € 21,00
 Extra Vispas (hoofdlid bij een andere vereniging)
 € 36,00 (retour via Sportvisserij Nederland)
 € 15,00
 € 20,00
Nachtvis toestemming vijvers Oss 2024
 € 20,00

• Een lidmaatschap is geldig voor een kalenderjaar en loopt van 1 januari tot 31 december.
  • Het lidmaatschap zal automatisch verlengd worden voor het volgende kalenderjaar.
  • Opzeggen van de vispas voor het volgende kalenderjaar dient te geschieden voor 1 oktober.

Meer informatie over de vispas is op de volgende pagina te vinden; Vispas
Controleren welke vispas je nodig hebt kan via de volgende pagina; Vispas Check

De lijst van viswateren is op de volgende pagina te vinden; Landelijke lijst van viswateren

Wijzigingen kunnen online doorgegeven worden via "miijn sportvisserij";