Welkom

Welkom op de website van H.S.V. Ons Genoegen uit Oss. Op deze website is informatie te vinden over het lidmaatschap van onze vereniging, de viswateren van onze vereniging en natuurlijk onze activiteiten.
Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Visverbod Elzeneind opgeheven

Nov 2022

Het visverbod in verband met de lage waterstand is inmiddels weer opgeheven. Er mag weer gevist worden op de Elzeneind (kinderboerderij-) vijver.

Nieuw: Team controle heeft een eigen telefoonnummer

Sep 2022

Het controle team van HSV Ons Genoegen Oss heeft voortaan een eigen telefoonnummer.

Tijdelijk niet vissen: Vijver Kinderboerderij Elzenhoek en vijver Sportpark Bergse Hoeve🚫🎣

Aug 2022

Vissers opgelet! Met ingang van donderdag 25 augustus a.s. is het niet toegestaan om op vijver Kinderboerderij Elzenhoek en vijver Sportpark Bergse Hoeve te vissen🚫🎣

Karper koppelwedstrijd een succes

Mei 2022

Eind april heeft de 24 uurs karper koppelwedstrijd plaatsgevonden. De wedstrijd was een succes en natuurlijk is er ook een winnaar. Alle deelnemers en vrijwilligers die deze wedstrijd mogelijk hebben gemaakt, bedankt en hopelijk tot volgend jaar! Brabants Dagblad is ook even langs gekomen: bekijk de video van Brabants Dagblad over de wedstrijd terug.

Vangst van de maand april

Mei 2022

De vangst van de maand gaat dit keer naar: Marc! Deze maand is de prijs een cadeaubon t.w.v. €25,- gesponsord door Aqua Rainbow in Oss en tevens daar te besteden.

Welkom