Historie

Het is allemaal begonnen op drie koningendag 1951 in cafĂ© Ruud Jansen aan de Kazernestraat in Oss. Enkele visser wilde meer dan ongeorganiseerd hengelen en besloten een clubje op te richten. Dat clubje wat in 1951 is opgericht is nu (januari 2023) uitgegroeid tot een vereniging met ruim 3000 leden. Wie had dat ooit gedacht.

Heden

H.S.V. Ons Genoegen organiseert elk jaar verschillende wedstrijden en sportuitwisselingen. Zo zijn er wedstrijden voor de junioren, senioren en de veteranen. Deze wedstrijden richten zich allemaal op de witvisserij en karper visserij.

H.S.V. Ons Genoegen is een vereniging welke ook de jeugd probeert te stimuleren voor het vissen. Door voorlichtingen te houden over het vissen en een jeugd evenement te organiseren hopen we de jeugd het (ont-) spannende element van het vissen bij te brengen.

Het bestuur bestaat uit de volgende personen

MIchel van der Steen
Ton van der Steen
Bjorn van Beurden