Nieuw: Team controle heeft een eigen telefoonnummer

Maandag, 19 september 2022

Het controle team van HSV Ons Genoegen Oss heeft voortaan een eigen telefoonnummer.

Sinds Corona er is, is het druk aan de waterkant en dat zien we ook terug in het aantal meldingen die onze controleurs krijgen. Om het zowel voor onze leden als onze controleurs makkelijker te maken is er voortaan een telefoonnummer. Via dit telefoonnummer kun je gemakkelijk en snel meldingen doorgeven aan de controle commissie.

Het telefoonnummer is 0412 238 004 en kun je, ondanks dat het een netnummer is, ook per SMS of WhatsApp bereiken. Het is een nieuw concept en zit momenteel nog in de testfase, dus feedback is altijd welkom. We hopen hiermee dat serieuze meldingen sneller worden opgelost. We vragen dan ook aan jou als lid om niet elk (klein) probleem direct te melden. Vraag jezelf eerst af of het een probleem is dat direct opgepakt moet worden of eventueel ook op een andere manier opgelost kan worden.

Zie je iets verdachts aan de waterkant? Meld het dan via bovenstaand telefoonnummer. Jullie leden zijn tenslotte het meeste aan de waterkant.