Algemene Leden Vergadering 2021

Dinsdag, 31 augustus 2021

Vind jij het interessant om te zien hoe het jaar 2020 is verlopen binnen de vereniging en de Osse vijvers? Maar vind je het nog belangrijker om te zien hoe komend jaar eruit ziet en welke plannen er zijn? Kom naar de Algemene Leden Vergadering en geef ook jouw mening, inbreng en stem over bepaalde onderwerpen!

Save the date: ALV 2021 - Maandag 20 september om 20.00u in Wijkcentrum Schadewijk te Oss. Het adres is: Leeuwerikstraat 2, 5348 XA Oss. De vergadering zal plaatsvinden volgens de dan geldende Corona maatregelen. Vooraf aanmelden is niet nodig.