Algemene Leden Vergadering verplaatst naar maandag 20 september 2021

Dinsdag, 15 juni 2021

De Algemene Leden Vergadering van 28 juni a.s. wordt nogmaals verzet naar maandag 20 september 2021.

In verband met Corona waren wij in eerste instantie genoodzaakt om de Algemene Leden Vergadering van 10 maart 2021 te verzetten naar maandag 28 juni 2021.

Echter, gezien de huidige regels en de zeer waarschijnlijke versoepelingen in de toekomst is er besloten om de Algemene Leden Vergadering nogmaals te verzetten. Ditmaal naar maandag 20 september 2021. We verwachten dat tegen die tijd de Algemene Leden Vergadering enigszins zoals voorgaande jaren kan plaatsvinden.

Noteer dit in je agenda en tip eventueel andere leden waarvan je weet dat zij deze vergadering normaliter bijwonen.

Hopelijk jullie begrip hiervoor en meer informatie volgt.