Update Corona in verband met activiteiten en wedstrijden

Vrijdag, 16 april 2021

Het Corona virus heeft nog steeds impact op onze vereniging. Tot 11 mei is er niets mogelijk, we hopen na die tijd dat er (gedeeltelijk) weer wedstrijden en evenementen mogelijk zijn.

Wat houdt dit virus verder voor onze vereniging en onze leden in?
  • Beperking sportvis evenementen in het algemeen. Houd onze website, nieuwsbrief en Social media in de gaten voor de laatste updates over onderstaande onderwerpen.
  • De algemene ledenvergadering van 2021 is verplaatst naar maandag 28 juni. Tegen die tijd wordt bekeken of dit online of bij Tante Toetje te Berghem is.
  • De Koningswedstrijden welke sinds maart gepland stonden kunnen niet doorgaan. Afhankelijk per wanneer de wedstrijden weer door kunnen gaan bepalen we in welke vorm dit gaat gebeuren.
  • De Veteranen wedstrijden welke sinds maart gepland stonden kunnen niet doorgaan. Afhankelijk per wanneer de wedstrijden weer door kunnen gaan bepalen we in welke vorm dit gaat gebeuren.
  • De 24-uurs Karper koppelwedstrijd is verplaatst naar vrijdag 28 mei. Deze wedstrijd zit vol. Alle deelnemers worden per e-mail op de hoogte gehouden.
  • Alle overige evenementen, informatie bijeenkomsten en workshops die voor later dit jaar in onze agenda staan kunnen hopelijk doorgaan zoals gepland.

Op dit moment kunnen we nog niet inschatten of het bij bovenstaande wijzigingen blijft of dat er verdere aanpassing in ons programma nodig zullen zijn. Zodra hierover meer duidelijkheid is wordt dat gemeld. Hopelijk kunnen we snel weer leuke dingen organiseren voor onze leden. Tot snel en vang ze!

Het Bestuur