3 losse wedstrijden ipv competitie ivm Corona Pandemie

Woensdag, 9 september 2020

Beste Hengelsportvrienden, ondanks de Corona pandemie hebben we besloten om de laatste 3 wedstrijd data welke op onze jaarkalender staan toch toch gaan vissen.

De openstaande datums zijn; 12-sept, 26-sept en 10 okt.

In overleg hebben we besloten om 3 losse / individuele wedstrijden te vissen omdat het voor een competitie te weinig wedstrijden zijn naar onze mening en mogelijk niet iedereen rekening heeft gehouden met de mogelijkheid dat er nog gevist zou gaan worden.

We hebben besloten dat we de wedstrijden gaan vissen met maximaal 20 personen waarbij de inschrijving open is voor alle leden van Ons Genoegen en waarbij de competitievissers van afgelopen jaar voorrang krijgen op deelname bij eventuele overbezetting.
Inschrijfgeld per wedstrijd is 5 euro per persoon. Al het inschrijfgeld zal uitgekeerd worden in prijzengeld waarbij we de prijzen 1:3 verdelen over het aantal deelnemers.

Aanstaande zaterdag 12-september zullen we vissen op de Maas ter hoogte van de veerpont bij Maasbommel.
We verzamelen om 7:00 uur aan het viswater en zullen daar ook de inschrijving en stekloting verrichten.
Vooraf aanmelden heeft de voorkeur zodat we weten hoeveel stekken we moeten uitzetten.

Natuurlijk respecteren we de Corona regels!

De wedstrijd commissie.