Corona virus

Woensdag, 18 maart 2020

We kunnen er niet meer onderuit, het Corona virus grijpt ook onze vereniging.

Het Corona virus heeft ook impact op onze vereniging, zo hebben we gisteren een commissie vergadering via de telefoon gehouden. Eerlijk is eerlijk, het levert natuurlijk bijzondere situaties op maar toch goed om te zien hoe iedereen hiermee omgaat en op zijn of haar manier de verantwoordelijkheid draag om het virus in te dammen.

Wat houdt dit virus verder voor onze vereniging in?
  • Bestuurs- en commissievergaderingen zullen telefonisch gehouden worden.
  • Opschoondag van aanstaande zaterdag (21-03-2020) zal niet doorgaan in georganiseerde vorm. Een aantal individuen zullen wel een ronde langs het water maken om wat zwerfvuil op te ruimen zodat onze vis stekken er weer spik en span bij liggen. Grote werkzaamheden zoals snoeien zullen echter niet uitgevoerd worden dit weekend.
  • De 1e  koningswedstrijd welke gepland staat voor 28-03-2020 zal verzet worden naar 27-06-2020.
  • Er moet nog overleg plaatsvinden over het verzetten van de 1e veteranenwedstrijd welke gepland staat op 14-04-2020. Vermoeden op dit moment is dat deze ook verzet moet worden. Na 6 april doen we hier uitspraak over.
  • De wedstrijden Oss - Doetinchem / Doetinchem - Oss zijn op de Algemene Leden Vergadering besproken. DIt jaar is op verzoek van Doetinchem gekozen voor 1 wedstrijd op een commercial vijver. In overleg hebben we gekozen om op 29-08-2020 te vissen op vijver 8 van 't Mun.
Op dit moment kunnen we nog niet inschatten of het bij bovenstaande wijzigingen blijft of dat er verdere aanpassing in ons programma nodig zal zijn. Zodra hierover meer duidelijkheid is zal dat hier gemeld worden.

Het Bestuur.