Hans vd Berg & Tonnie Weijenberg winnen commercial wedstrijden

Woensdag, 26 juni 2019

De 3de commercial wedstrijd is weer gevist. Na de weging bleek dat het een spannende strijd zou worden om de titel "Commercial visser van het jaar". Hans vd Berg en Tonnie Weijenberg komen op een gelijk aantal punten uit als Tini Heijmans en Heinz Vossenberg beide koppels hebben 2 wedstrijden de sector gewonnen en beide hebben 1 keer een 2de plaats gevist, nette prestatie! Dan komt het aan op het totaalgewicht en dan blijkt dat ook hier maar zeer weinig verschil in zit, 1 vis maakt in dit geval het verschil. Hans en Tonnie gefeliciteerd!

De uitslag is hier te vinden: UITSLAG