Karper koppelwedstrijd afgelast

Woensdag, 15 mei 2019

Helaas zijn we, door een tekort aan deelnemers, genoodzaakt om de geplande karper koppelwedstrijd welke gepland stond van 17-05-2019 tot 19-05-2019 te laten vervallen.

Wij vinden het erg jammer dat de wedstrijd niet door kan gaan maar wanneer je merkt dat de inschrijvingen uitblijven ondanks het wijzigen van het wedstrijdtraject en herhaalde oproepen via Facebook moet je de knoop doorhakken en de keuze maken of het zin heeft om de wedstrijd te organiseren voor slechts 3 koppels.

Het uitblijven van aanmeldingen heeft ons doen besluiten om de wedstrijd dit jaar niet door te laten gaan.
We gaan binnen het bestuur en binnen de karper commissie nadenken over een ander concept voor aankomend jaar en hopen dan wel weer op een goed gevuld deelnemersveld.