Start koningsvissen 2019

Donderdag, 14 maart 2019

Aanstaande zaterdag start het nieuwe wedstrijd seizoen weer.

Na een periode van stilte zijn we weer helemaal klaar voor het nieuwe wedstrijd seizoen.

Helaas lijken de weergoden ons de eerste koningswedstrijd, aanstaande zaterdag (16-03-2019), niet zo gunstig gestemd te zijn. De verwachting is een stevige zuidwesten wind kracht 6! Ook de verwachte water afvoer op de Maas is hoog (ruim boven de 600 m3/s verwacht). Dit heeft de wedstrijd commissie doen besluiten om de eerste wedstrijd niet op de Maas te vissen maar uit te wijken naar de Lithse Ham. Hier hebben we de wind nog redelijk gunstig.

We verzamelen tussen 6:45 uur en 7:00 uur voor de laatste keer bij wijkcentrum Schadewijk om daar de loting te verrichten.
De volgende wedstrijden zullen we verzamelen bij cafe Tante Toetje in Berghem. daarover later meer.

Aanstaande zaterdag gaan we zien wat het nieuwe seizoen ons brengt!
Iedereen die lid is van HSV Ons Genoegen kan deelnemen aan de wedstrijden. Het inschrijfgeld voor de koningswedstrijden bedraagt 21 euro.

Strakke lijnen / tight lines!