Karper Informatie dag

Woensdag, 18 april 2018

Zondag mooi weer!!! hey mannen en vrouwen, het wordt zondag 22 april prachtig weer, 22 graden zonnetje en een prima luchtdruk. het is dus zeer zeker de moeite waard om naar de "carp clinic" te komen! Hoe laat: 10.00 uur Waar: bij de Kinderboerderij, de Elzenhoek vijver. Waarom: wij zullen er alles aan doen om jullie een leerzame en leuke dag te bezorgen waar iedereen met plezier en tevredenheid op terug kan kijken. Wij zijn er klaar voor en ontvangen jullie met veel plezier! Karpercommissie HSV "Ons Genoegen"....

Het gaat weer in rap tempo, de dagen schieten aan ons voorbij en we hebben met z'n allen de oplopende temperaturen omarmd. Weer lekker aan het water gezeten om onze vriend Karper, op de kant, de groeten te doen. Inmiddels worden we via internet en de aan ons toegewijde hengelsport winkeliers en Boliemakers "belaagd" met nieuwe materialen, nieuwe boilies, nieuwe rigs en teveel om op te noemen. Overal in meebewegen is een garantie van "de weg kwijt raken" in "het woud" van mogelijkheden nergens in meebewegen is stilstand. De kunst is het vissen eenvoudig en simpel te houden en vertrouwen kweken bij jezelf.

Hoe dan.....
Hoe dit ik dat....

22 april vanaf 10.00 uur aan de Kinderboerderij in Oss geeft H.S.V. Ons Genoegen via 2 Karpercracks een korte inleiding in de techniek, benadering, keuzes, waterobservatie, visbehandeling en de meest gangbare en effectieve rigs.

Kortom; je  kunt met alle vragen welke je bezig houden terecht op deze dag en we willen je met onze antwoorden een stuk wijzer naar huis laten gaan.

Neem je eigen hengelspullen mee want vanaf plus minus 11.00 uur gaan we actief vissen en lopen onze adviseurs rond om je bij te staan met raad en daad. Een leuke en actieve dag waar je altijd weer slimmer van naar huis zult gaan dan je gekomen bent.

Zorg dus dat je erbij bent, het is gratis dus je kunt je geen "bult vallen".

Wij verwelkomen je graag op 22 april om 10.00 uur.

De Karpercommissie, at your service!!