Uitslag 1e koningswedstrijd 2018

Maandag, 26 maart 2018

De eerste koningswedstrijd van 2018 is weer gevist.

Met een opkomst van 15 personen en een 4 tal afmeldingen zijn we het seizoen begonnen met 19 vissers.

We hebben de eerste wedstrijd gevist aan de Maas in Megen. De maas voert op dit moment zo'n 350 m3 tot 400 m3 af wat net op het randje is om nog "normaal" te kunnen vissen. We beginnen de wedstrijd netjes om 9:45 en vrij snel worden er al wat vissen gevangen. Af en toe komt de zon nog lekker door.

Na 4 uur vissen word de wedstrijd afgesloten en kan het wegen beginnen. Tijdens het wegen blijkt dat er een probleem is met 1 van de 2 weegschalen. De vissen welke met deze weegschaal zijn gewogen zijn echter al teruggezet. Nu hebben we dus een probleem......

Het is jammer dat er geen vaste waarde verschil zit tussen beide weegschalen waardoor we nu dus genoodzaakt zijn om de resultaten van de personen welke met de verkeerde schaal gewogen zijn te gokken op aantal en aanzicht. Wij hebben de uitslag zo goed mogelijk opgemaakt en overlegd met de wedstrijd commissie.

De uitslag is hier te bekijken; UITSLAG