Uitslag 3de vijverwedstrijd

Vrijdag, 29 juli 2016

Op zondag 24 juli hebben we alweer de 3de vijverwedstrijd gevist. Er is gevist op de Elzeneindvijver bij de kinderboerderij.

Vandaag hadden we een nieuwe deelnemer, Jochem van de Helm welke ook wel eens een wedstrijd mee wil vissen. Omdat we toch een aantal afmeldingen hadden was dit geen enkel probleem. En het was Jochem die ook meteen de eerste vis wist te vangen meteen toen hij begon met vissen wist een mooie brasem zijn haakaas te vinden.

Trots vangt hij hier zijn eerste brasem, goed gedaan Jochem!

Niels en Bjorn weten ook al snel een paar brasems te vangen.

Even later is het de beurt aan Marc en Susan. Marc probeert de vis naar de kant te krijgen terwijl Susan snel een schepnet komt lenen (was in de auto blijven liggen). Even later hebben ze een mooie brasem gevangen en gaan dan ook trots op de foto.

Ook Danny weet nog een visje te vangen maar helaas waren het er deze keer niet zoveel als de vorige keer op deze vijver.

Uiteindelijk hebben we lekker gevist en heeft iedereen vis weten te vangen.

De uitslag van deze wedstrijd is hier te vinden: UITSLAG.