Uitslag 2de vijverwedstrijd

Dinsdag, 12 juli 2016

Op zondag 10 juli hebben we de 2de vijverwedstrijd gevist op de vijver aan de Parklaan. Deze vijver is beter bekend als de klimspin.

Het weer was goed vandaag, vanochtend is de temperatuur al ruim boven de 20 graden. Heerlijk om te vissen dus.
Helaas kan niet iedereen vandaag aanwezig zijn dus starten we met 8 personen aan de wedstrijd.

Niels weet al snel een vis te vangen en maakt dan ook een vliegende start. Bij de rest van de deelnemers is het rustiger. Even later zien we dat Marc en Susan ook al wat visjes aan het vangen zijn. Danny vangt ook nog een visje en helaas lukt het  Jo en Bjorn niet om een visje te vangen.

De uitslag van de 2de vijverwedstrijd is hier te vinden: UITSLAG