Uitslag 1e vijverwedstrijd

Donderdag, 23 juni 2016

Op zondag 19 juni, vaderdag, is de eerste wedstrijd gevist van de nieuw opgezette vijvercompetitie.

Dit jaar is er voor een nieuwe insteek gekozen, vijverwedstrijden voor iedereen vanaf 8 jaar.

De opkomst van 10 personen is nog wat aan de lage kant maar er is een begin gemaakt met een leuke nieuwe competitie op de Osse vijvers. Omdat de competitie voor zowel jong als oud is was er een gemengd deelnemers veld, van de jongste leden tot de oudste leden. Dit maakt het erg leuk om samen te vissen.

Er werden ook wel een aantal vissen gevangen, helaas niet door iedereen maar dat kan de volgende wedstrijd (zondag 10-07-2016) weer helemaal anders zijn en hopelijk vangt dan iedereen een visje.

De uitslag van de 1ste wedstrijd is hier te vinden: UITSLAG

Nadat de vissen gewogen waren mochten de deelnemers nog op de foto met de grootste vis, een zeelt, die tijdens deze wedstrijd gevangen is.