Start vijvercompetitie, nog enkele plaatsen beschikbaar!

Woensdag, 15 juni 2016

Aanstaande zondag starten we met de vijvercompetitie, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Deelname is mogelijk vanaf 8 jaar, er is geen maximum leeftijd.

Een vrije hengel wedstrijd voor iedereen!

Kennis maken met het wedstrijd vissen of gezellig een paar uurtjes vissen?
Doe mee met de Vijverwedstrijden, georganiseerd door HSV ‘’Ons Genoegen - Oss’’. Deelname is gratis en iedereen vanaf 8 jaar is welkom!

Vrije hengelwedstrijden welke gevist worden volgens het puntensysteem;
  • Per wedstrijd zijn punten te verdienen de deelnemer met de minste punten na 4 wedstrijden is de winnaar;
  • De winnaar krijgt 1 punt, nummer 2 krijgt 2 punten etc.;
  • Minimum leeftijd voor deelname is 8 jaar, er is geen maximum leeftijd;

Vooraf opgeven, is gewenst via onsgenoegen.oss@gmail.com vermeld hierbij dat het om de vijver wedstrijden gaat, maximaal 30 deelnemers.