HSV Ons Genoegen - nieuwe stijl

Donderdag, 2 juni 2016

Presentatie nieuwe logo's...

Sinds maart 2016 hebben we een karper commissie opgericht. Deze karpercommissie vindt dat ze ook een eigen identiteit moeten hebben waardoor duidelijk zichtbaar is dat ze zich richten op activiteiten voor het karpervissen. De karper commissie heeft daarom Frank van Dooren (van OG-Logo.com) gevraagd om een logo voor hen te ontwerpen. Frank heeft dit zeer netjes en snel gedaan. Zie hieronder het resultaat.

Een fris en eigentijds logo waarin het verband met HSV Ons Genoegen ook duidelijk terug te zien is.

Toen de karper commissie dit logo aan het bestuur presenteerde werd het bestuur wel een beetje jalours, zo'n mooi eigentijds logo. Dit heeft het bestuur doen besluiten om Frank van Dooren (van OG-Logo.com) ook te vragen om een nieuw logo te ontwerpen voor HSV Ons Genoegen. Frank heeft dit ook weer zeer netjes en snel gedaan. Zie hieronder het resultaat.

Deze logo's zullen de komende periode uitgerold gaan worden op onze website, in onze poststukken en natuurlijk  vanaf volgend jaar ook op de Vispas.

De wedstrijdvissers hebben al kennis kunnen maken met het nieuwe logo op de jassen en de karper commissie heeft het logo ook al gepresenteerd tijdens diverse controles aan de waterkant. Afgelopen zaterdag zijn de beachflags ook gepresenteerd met de nieuwe logo's.

Frank nogmaals bedankt voor je inzet, we zijn hier erg blij mee!