Joep Koppers (voorzitter) ontvangt federatiespeld

Donderdag, 2 juni 2016

Joep Koppers, voorzitter van H.S.V. Ons Genoegen heeft op donderdag 26 mei de zilveren  federatiespeld ontvangen voor zijn inzet voor de hengelsport de afgelopen 25 jaar.

Joep zet zich al jaren in voor de hengelsportvereniging Ons Genoegen uit Oss.

Vroeger heeft Joep zich veel bezig gehouden met waterbemonsteringen op de “Osse” vijvers, hij stuurde dan periodiek wat samples op voor onderzoek van de waterkwaliteit. Teven is Joep bijna altijd aanwezig bij de wedstrijden en sportuitwisselingen welke we organiseren, gaat hij mee naar vergaderingen en heeft hij het initiatief genomen om jaarlijks een vrijwilligers dag te organiseren.

Als voorzitter heeft hij natuurlijk ook de nodige bestuurlijke taken, zo zorgt hij ervoor dat de vergaderingen gehouden worden en dat de commissies verantwoording afleggen tegenover het bestuur.

Joep onderhoud ook de contacten met de andere verenigingen en de gemeente Oss.

Van Harte Gefeliciteerd Joep met deze federatie speld.