2 leden naar NK vaste stok

Zondag, 21 juni 2015

Op zaterdag 13-06-2015 is de selectiewedstrijd voor het NK vaste stok en korpsen 2015 weer gevist aan de Zuid-Willemsvaart in Helmond. Er hebben 3 wedstrijdvissers van H.S.V. Ons Genoegen deelgenomen waarvan 2 deelnemers zich ook geplaatst hebben voor het NK individueel welke op 29 augustus 2015 aan het Kanaal Wessem-Nederweert gevist zal worden.

Helaas was het door omstandigheden dit jaar niet mogelijk om een korps te vormen. Echter hebben de 3 deelnemers welke wel mee gevist hebben een prima resultaat behaald 2 van de 3 vissers wisten zich te plaatsen voor het NK individueel. Peter vd Coolwijk en Ton Sluis gefeliciteerd met jullie overwinning. Ton heeft zich zowel voor het NK feeder als het NK individueel geplaatst!