Uitsag 1e Koningswedstrijd

Zondag, 7 april 2013

Hier kunt U de uitslag terugvinden van de 1e Koningswedstrijd.

De eerste koningswedstrijd van 2013 is weer gevist. Waar de verwachtingen hoog waren vielen de vangsten tegen. Is het water nog te koud? Zou de nachtvorst van afgelopen nacht meespelen?

Aan het water aangekomen hadden we nog last van een medevisser welke letterlijk midden in het parcours zijn spullen aan het opbouwen was en niet van plan was een eindje verder te lopen zodat hij buiten het parcours zou zitten. De nummers dus maar een stek verder uitgezet waardoor deze man midden in het parcours mee zat te vissen. Sportief?

De eerste wedstrijd hebben we met 16 deelnemers gevist. Van de 16 vissers wisten er 7 vis te vangen. Charles is wezen wandelen om de ledematen op te warmen, dit is wel nodig met gevoelstemperaturen rond het vriespunt. Toen Charles terug was van zijn wandeling had de winnende vis, zo bleek na weging, zich vergrepen aan het aas. Charles gefeliciteerd!

Ad van Uden wist 2de te worden en Tini Heymans 3de. Met een verschil van 3 gram tussen de nummers 2 en 3 een "close finish".

De uitslag van de 1e wedstrijd is hier te vinden; UITSLAG

De volgende westrijd is 20 April, leden die nog mee willen vissen kunnen zich nog inschrijven. De uitslag van de beste 5 wedstrijden telt.