Uitslag 7e Koningswedstrijd

Donderdag, 13 september 2018

De laatste koningswedstrijd van het seizoen is weer gevist. Zoals wel vaker het geval is bij zo'n laatste wedstrijd was het erg spanend wie er met de titel "Koning seizoen 2018" vandoor zou gaan. Veel deelnemers uit de top 5 konden nog koning worden.

Uiteindelijk bleek het toch dat Peter van de Coolwijk te sterk was en zich ook bij de senioren tot koning mocht laten kronen. Dat het spannend was blijk wel uit het verschil in punten dat in de top 4 wel erg dicht bij elkaar zat. Peter wint met 340 punten, gevolgd door Andre Holtkamp, die de laatste 2 wedstrijden erg sterk gevist heeft, met 338 punten en  dan op de derde plaats Tonnie Weijenberg die dit jaar keizer kon worden met 335 punten. Op de vierde plaats is Jo Vissers geeindigd met 334 punten.

Na afloop van de wedstrijd hebben we in Wijkcentrum Schadewijk weer de prijsuitrijking gehouden en hebben we een lekker hapje van de Barbeque op onder het genot van enkele drankjes.

Aanstaande zaterdag staat de laatste wedstrijd van het seizoen op het programma, we vissen dan de vriendschappelijke uitwisseling tegen HSV De Rietvoorn in Doetinchem. Altijd een erg leuke en gezellige dag.

We hopen jullie allemaal te zien op de hoorzitting op 22 oktober om 20:30 uur.

De uitslag is hier te vinden: UITSLAG