Uitslag 1e Koningswedstrijd 2017

Woensdag, 15 maart 2017

De eerste koningswedstrijd voor 2017 is weer gevist.

Helaas was de stroming op de Maas zo extreem dat we hier niet konden vissen en dus moesten uitwijken naar het buitenkanaal bij Macharen.

Bij de inschrijving zagen we 2 nieuwe deelnemers en ook 1 oud deelnemer welke weer aanwezig was, leuk om te zien. Zoals altijd helaas ook weer enkele afvallers. We starten de eerste wedstrijd met 20 deelnemers.

Nadat we besloten hebben alle wedstrijden in te korten van 5 uur naar 4 uur vistijd starten we de loting en vertrekken we richting het viswater.

Dat het moeilijk zou worden om een visje te vangen wist iedereen, het kanaal staat niet bekend als een top viswater.
Dit blijkt ook weer uit de uitslag, 2 personen met beide 1 vis...

De uitslag is hier te vinden; UITSLAG