Nationale Opschoondag / Schone Maas

Woensdag, 8 maart 2017

Het terrein van onze vereniging is ons visite kaartje! Dus is het een goede zaak om het op te schonen. We nodigen iedereen hiervoor van harte uit tijdens de Landelijke Opschoondag op zaterdag 25 maart van 10.00 – 12.00 uur.

Net zoals afgelopen jaar doen we ook dit jaar weer mee aan de Nationale Schoonmaakdag / project schone Maas.

We zoeken een aantal vrijwilligers die met een groepje van een paar mensen elk een vijver willen schoonmaken (oevers rondom de vijver en vuil in het water dat binnen bereik van een hand grijper is). We hebben er zelf ook voordeel van omdat we gezamenlijk verantwoordelijkheid nemen voor een schone omgeving langs het water waardoor onze vis sessies ook wat gezelliger en opgeruimder kunnen verlopen.

Dus laten we op 25 maart even gezamenlijk de schouders eronder zetten dan zijn we en zo klaar en we hebben onszelf weer van onze beste kanten laten zien wat voor een “positieve pers” ook goed is en we vanuit “goodwill” nog meer kunnen bereiken bij een aantal voor ons belangrijke instanties.

Tijdens deze dag wordt jaarlijks in geheel Nederland zwerfafval opgeruimd. Ook de gemeente Oss is elk jaar in dit kader actief. Stichting Landschapsbeheer Oss organiseert de Opschoondag namens de gemeente Oss.

Je kunt je aanmelden bij:
Bjorn van Beurden, secretaris “Ons Genoegen”, via de website (contactformulier) of mail onsgenoegen.oss@gmail.com
Ad Peij, Karpercommissie, 2e voorzitter “Ons Genoegen”

We rekenen op jullie, wij doen zelf ook mee hoor!!!

Foto's 2016 (Ons Genoegen)