1e Vijver wedstrijd 2019

Datum (en tijd) Donderdag 23-05-2019 18:00 uur t/m donderdag 23-05-2019 22:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Donderdag 23-05-2019
Inschrijfgeld Lidmaatschap vereist
Plaats Oss
Vijver Koppelmans
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren, kinderen

Vijver competitie (voor jeugd, senioren en veteranen)
Vrije hengelwedstrijden (vaste stok, feeder, match) welke gevist worden volgens het puntensysteem. Minimum leeftijd voor deelname is 8 jaar, er is geen maximum leeftijd. Per wedstrijd zijn punten te verdienen de deelnemer met de minste punten na 3 wedstrijden is de winnaar. De winnaar krijgt 1 punt, nummer 2 krijgt 2 punten etc. Vooraf opgeven, voor 11-05-2019 is gewenst via onsgenoegen.oss@gmail.com vermeld hierbij dat het om de vijver wedstrijden gaat, maximaal 20 deelnemers. Loting vind plaats aan het water omstreeks 16:45 uur.

Organisator(en) HSV Ons Genoegen