Karper Koppel Wedstrijd 2018

Het eerste weekend van Juni, 1,2,3 Juni 2018 organiseren we weer een karperkoppel wedstrijd aan de ons bekende vijver aan de Elzenhoek, (Kinderboerderij). Zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn met mooie en aansprekende prijzen voor de nummers 1, 2 en 3 in de wedstrijd. We zorgen voor een mooie goodiebag en de innerlijke mens wordt zeker niet vergeten. We hebben plaats voor 10 koppels dus zorg dat je er snel bij bent zodat je niet teleurgesteld wordt door over inschrijving.

De inschrijfprijs is € 80,-- per koppel, jullie weten wat daar tegenover staat dus dat staat in goede verhouding voor dat wat je geboden krijgt.

De inschrijving is geldig wanneer je jezelf hebt opgegeven en betaald.

Wat hebben we van je nodig:

Namen, e-mail adressen, telefoonnummers, geboortedata, evt adressen.

We zien jullie graag aan de waterkant vanaf 17.00 uur daarna is het stekken loten en dan start de wedstrijd om 18.00 uur op vrijdag tot zondag 12.00 uur. Daarna ruimen we alles netjes op en dan gaan we over tot de prijsuitreiking. We verwachten dan om 14..00 uur klaar te zijn.

Opgeven:
Ad.peij@circulair.nl, we sluiten bij de inschrijving van 10 koppels. We zien jullie inschrijving graag tegemoet en zullen zorg dragen voor een goed georganiseerd evenement.

Ad Peij

Datum (en tijd) Vrijdag 01-06-2018 18:00 uur t/m zondag 03-06-2018 12:00 uur