Start witvis seizoen - Koningsvissen

Woensdag, 21 maart 2018

Aanstaande zaterdag 24-03-2018 starten we weer met het nieuwe seizoen koningsvissen. De weersvoorspelling is positief, geen regen en een temperatuur boven de 10 graden.

Laten we hopen dat we het seizoen voor iedereen leuk kunnen beginnen, de afvoer van het water op de Maas is nog wat aan de hoge kant maar we hebben besloten om het toch te gaan proberen. We weten allemaal dat de Maas productiever is wanneer er een goede drift op zit. Houdt hier echter wel rekening mee met je materiaalkeuze!

Besloten is om op het traject in Megen te gaan vissen.

Wil je meedoen? Het koningsvissen bestaat uit een serie van 7 wedstrijden waarvan de beste 5 resultaten meetellen voor het eindklassement. Deelname is mogelijk voor leden van H.S.V. Ons Genoegen en kost 21 euro voor alle 7 wedstrijden. Aan het eind van het jaar is er voor iedereen een prijs. We verzamelen aanstaande zaterdag tussen 6:45 uur en 7:00 uur in Wijkcentrum Schadewijk. Na een kopje koffie en de loting zullen we naar het water vertrekken.

We zien elkaar zaterdag!