Karperkoppelwedstrijd - Update 1

Vrijdag, 16 maart 2018

Beste karpercracks, wij, de karper commissie, willen jullie even deelgenoot maken van onze "struindag".

Vandaag zijn we gaan struinen naar mooie prijzen voor onze Karper koppel wedstrijd van 1, 2 en 3 juni aanstaande. Het doet ons genoegen om jullie te kunnen vertellen dat het is gelukt!

We hebben weer een aantal mooie prijzen weten te scoren voor de 1e, 2en 3e prijs. Prijzen waar we trots op kunnen zijn en waarvan we denken dat we jullie er een groot plezier mee kunnen doen. Tevredenheid en blijdschap heerst hier dus omdat het opnieuw gelukt is om goed beslagen en met mooie prijzen aan de waterkant te komen.

Nu gaan we alle andere zaken nog goed regelen zodat het niemand aan iets ontbreekt tijdens en gedurende de wedstrijd.

We zien jullie graag aan de waterkant en verheugen ons op veel inschrijvingen, de kop is er af de eerste deelnemers hebben zich gemeld dus................. meld je aan voor het te laat is en de wedstrijd vol zit!

Wedstrijdinformatie is hier te vinden; karper koppel wedstrijd-2018

De Karpercommissie van  H.S.V. Ons Genoegen uit Oss.