Bestuursnieuws

Dinsdag, 13 maart 2018

Tijdens de afgelopen jaarvergadering heeft Joep Koppers de voorzittersfunctie overgedragen aan Ad Peij.

Joep blijft wel als bestuurslid betrokken bij de vereniging. Joep heeft zich ruim 26 jaar met hart en ziel ingezet voor HSV “Ons Genoegen”, het is dan ook meer als op zijn plaats dat we een woord van dank richten aan Joep. Joep heeft zich al die tijd onvoorwaardelijk ingezet en is een heel betrokken en bezield voorzitter geweest, die in zijn tijd “bergen werk” heeft verzet. Het is dan ook niet in materie uit te drukken hoeveel waardering en respect wij als bestuur hebben voor Joep. Joep bedankt en we zullen elkaar op regelmatige basis nog zien en spreken tijdens bestuursvergaderingen en evenementen.

Wie is Ad Peij?
Hij is 61 jaar maar zelf zegt ie 39, vertoeft graag zelf aan de waterkant om zijn hengels uit te gooien, is getrouwd heeft 4 kinderen en woont in Ravenstein. Ad runt inmiddels 25 jaar een eigen training en adviesbureau op het gebied van communicatie, leiderschap en samenwerken. Op vele fronten druk en zeker niet onwillig om zelf ook ‘de handen uit de mouwen’ te steken. Ad is een bezield en bevlogen mens die zich voor alle leden 100% wil inzetten, makkelijk benaderbaar, wil luisteren naar iedereen die iets “kwijt” wil aan hem en mits het mogelijk is daar ook iets mee doen.

Toegetreden:
Tot het bestuur is Rob Verheyen, hij gaat één jaar meelopen met Bjorn van Beurden als 2e secretaris en als het bevalt kan hij volgend jaar de rol van secretaris van Bjorn overnemen.

Afgetreden:
•Harry van Buul, bedankt voor je inzet Harry
•Jacky van der Doelen, bedankt voor je inzet Jacky
•Martijn Mulders, bedankt voor je inzet Martijn

Nieuwe bestuursleden:
We willen graag een beroep doen op een tweetal leden die zitting willen nemen in het bestuur, diegenen die zich geroepen voelen graag aanmelden dan nemen wij dat in behandeling en gaan een gesprek aan met je.